Lørdag

Skriver et kort lite innlegg før jeg skal hoppe til sengs. Kom hjem i går kveld etter en 16-timers lang kjøretur fra Myrtle Beach. Var der fra søndag til fredag, hvor vi koste oss på stranda om dagen og med shopping på kveldstid. Ble for det meste og se på suvenir butikker, men fikk kjøpt meg nye løpesko og sportsbh,så da ble jeg fornøyd. 

I dag har dagen gått utrolig fort. Startet dagen med en kort løpetur, for og teste de nye skoene. Da jeg kom hjem ringte jeg mamma, hvor jeg ble oppdatert på Ørlands-sladdere. Etter det dro vi til kjøpesenteret hvor resten av dagen gikk med i en Build-a-bear-butikk. Vet ikke om det er kommet til Norge enda? Er i allfall en butikk hvor man kan lage sin egen bamse, med lyd, klær osv. Maggie måtte jo selvfølgeli velge sangen Best of Both Worlds, så nå kan man høre Hannah Montana synge for full hals 24-7. Etterpå dro vi på IMAX, hvor vi selvfølgelig så Hannah Montana the Movie, siden den kom ut i dag. Maggies bursdag kommer opp, så i dag ble en tidlig feiring av bursdagen hennes. 
Men nå skal jeg hoppe til sengs, siden jeg må stå opp tidlig i morgen. I stedet for og daffe med påskeegget mitt som jeg alltid har gjort, skal jeg i stedet i kirka. Kjenner jeg gleder meg sikkelig..  


3 kommentarer:

  1. Hilde

    Æ å vil ha ein sånn bjørn som spille Hannah Montana-sanga! :-D

     
  2. Ovedie

    sä söt du va pä bilde!^^,
    Häpe du har d bare bra:)
    Her e värn/sommern komme for fullt ä!:D 28 grader ä sänn=)
    klem<3

     
  3. Malin

    Så søt du e vennen! :)
    Æ misunne dæ ikke å hør den sangen om og om igjen! Tragisk.
    Gleder meg masse til du kommer hjem igjen!

    Hugs and kisses <3

     

Legg inn en kommentar